English
فارسي
     



بررسي شاخص‌هاي كليدي براي اصلاح الگوي مصرف
مير عرب در حاشيه سمينار بررسي شاخص‌هاي كليدي عملكرد در صنعت خودروسازي اظهار داشت: با توجه به اهميت حركت به سمت رفع چالش‌هاي جهاني و استفاده از تجربيات كمپاني‌هاي عظيم خودروسازي و صنعتي بزرگ جهان، روند بررسي اين شاخص‌ها از سال 1387 در شركت پارس خودرو آغاز شد و با توجه به بازخوردهاي مثبت اين روند و همچنين اثرات بسيار مناسب KPI در راستاي اصلاح الگوهاي مصرف، از ابتداي سال 1388 به صورت جدي و مستمر در حال تدوين و پياده‌سازي است. وي افزود: سمينار بررسي شاخص‌هاي كليدي عملكرد در صنعت خودروسازي براي اولين بار در ايران و با اهدافي مانند مرور رويكردهاي گذشته و تطبيق آن با رويكرد‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي در حال تدوين، بالا بردن سطح دانش و مهارت مديران ارشد، مياني و تسهيل‌گران KPI و تمرين برنامه‌ريزي و اجراي صحيح و عملياتي برنامه‌هاي از پيش تعيين شده برگزار شده است.
مدير استراتژيك و توسعه مديريت پارس خودرو با اشاره به اين كه KPI به هيچ عنوان مبتني بر يك فرد نيست و نيازمند يك كار تيمي و همه جانبه از همه دستگاه‌هاي يك سازمان است، گفت: KPI حلقه واسطي بين فضاي استراتژيك و برنامه ريزي هر سازمان و فضاي عملياتي آنهاست و عدم وجود KPI باعث عدم هماهنگي در حلقه‌هاي واسط، عدم هماهنگي كلي و اتلاف منابع مي‌شود.
ميرعرب افزود: با توجه به اهميت استفاده از دستاوردهاي پژوهشي در صنايع، علي‌الخصوص خودروسازي، به زودي دستاوردهاي مستند استقرار نظام KPI در شركت پارس خودرو در اختيار صنايع برتر كشور قرار خواهد گرفت.

تاريخ درج : 2009-05-17
بازگشت


آخرين اخبار

آرشيو اخبار

2013-09
2013-07
2013-06
2013-04
2013-03
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05
2012-04
2012-02
2012-01
2011-12
2011-11
2011-10
2011-08
2011-06
2011-05
2011-04
2011-03
2011-02
2011-01
2010-12
2010-11
2010-10
2010-09
2010-08
2010-07
2010-06
2010-05
2010-04
2010-03
2010-02
2010-01
2009-12
2009-11
2009-10
2009-09
2009-08
2009-07
2009-06
2009-05
2009-04
2009-03
2009-02
2009-01
2008-12
2008-11
2008-10
2008-09
2008-08
2008-07

Copyright © ETTA Group Designed by Ideal group