محمدرضا بابايي مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساکو)، با اعلام اين خبر افزود: سعي كردهايم طي دو ماه گذشته مشكلات و موانع موجود در مسير خدمترساني به مشتريان را تسهيل كنيم.
وي که در جمع مديران نمايندگيهاي مجاز ايران خودرو در استانهاي همدان، لرستان، کرمانشاه و کردستان سخن ميگفت، با اشاره به انتظار سطح خدمات در نمايندگيهاي مجاز، اظهار داشت: در برنامههايي كه براي شش ماهه آينده تهيه شده، ارتقاي شبكه خدمات پس از فروش براي كسب رضايت حداكثر مشتريان در نظر گرفته شده و نياز است كه نمايندگان مجاز با ارتقاي ابزار و تجهيزات خود و تعامل بيشتر با مشتريان، الگوي مناسبي در زمينه خدمات پس از فروش باشند.
|