English
فارسي
     



يك ادعاي جديد درباره مينياتور
گروه خودروسازي سايپا سال گذشته12 هزار دستگاه از اين خودرو را به عنوان اولين خودرو ملي توليدي خود در سه مرحله پيش فروش كرد كه قرار بود حدود هشت هزار دستگاه (دو سري 4 هزار دستگاهي) از آن پاييز و زمستان سال گذشته و چهار هزار دستگاه نيز در بهار امسال تحويل مشتريان شود.
به گفته يك كارشناس خودرو، دليل اصلي در تاخير در توليد انبوه و عرضه اين خودرو در نوع طراحي و قالب سازي قطعات آن است و عدم انطباق برخي از قطعات آن با يكديگر به دليل مشكلات طراحي و قالب‌بندي از دلايل اصلي تاخير در توليد اين خودرو است: «نادرست بودن برخي فرضيات طراحي اين خودرو موجب شد كه بعد از قالب‌سازي و راه‌اندازي خط توليد، به اصطلاح برخي قطعات آن با يكديگر ناهمخواني داشته باشند و همين مساله موجب شده كه قسمت اعظم وقت مديران اين پروژه به برطرف كردن و اصلاح اين اشكالات بگذرد.»
وي با بيان اين‌كه طراحي و ساخت دوباره قالب برخي قطعات هزينه‌هاي زيادي را به دنبال دارد، نسبت به راه‌اندازي خط توليد اين خودرو بر مبناي برخي محاسبات نادرست انتقاد مي‌كند: «شدت اين ايرادها به حدي بوده كه گروه صنعتي سايپا چند ماه پيش چند كارشناس كره‌اي را به استخدام درآورد كه به دنبال آن برخي از اين ايرادها برطرف شده است.»
تاريخ درج : 2010-04-28
بازگشت


آخرين اخبار

آرشيو اخبار

2013-09
2013-07
2013-06
2013-04
2013-03
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05
2012-04
2012-02
2012-01
2011-12
2011-11
2011-10
2011-08
2011-06
2011-05
2011-04
2011-03
2011-02
2011-01
2010-12
2010-11
2010-10
2010-09
2010-08
2010-07
2010-06
2010-05
2010-04
2010-03
2010-02
2010-01
2009-12
2009-11
2009-10
2009-09
2009-08
2009-07
2009-06
2009-05
2009-04
2009-03
2009-02
2009-01
2008-12
2008-11
2008-10
2008-09
2008-08
2008-07

Copyright © ETTA Group Designed by Ideal group