English
فارسي
     



تجهيز تعميرگاه‌هاي مرکزي سایپا به بخش فروش قطعه يدکي
محمدابراهيم شريف، مدير تعميرگاه‌هاي مرکزي سايپا يدک، با اعلام اين خبر گفت: نقش تعميرگاه‌هاي مرکزي به عنوان يک پايلوت در زمينه فعاليت‌هاي خدمات پس از فروش است؛ يعني اينکه اين تعميرگاه‌ها براي ارائه سيستم خدمات‌رساني جامع، کامل و نوين ايجاد شده‌اند. وي تعداد تعميرگاه‌هاي مرکزي سايپا را شش تعميرگاه دانست و اظهار داشت: با توجه به اينکه فعاليت شرکت سايپايدک براي چند برند در حوزه خودروهاي سواري (توليدات گروه خودروسازي سايپا) انجام مي‌شود، شاهد ارائه خدمات تخصصي در اين تعميرگاه‌ها هستيم.به گفته شريف، ميزان پذيرش روزانه تعميرگاه‌هاي مرکزي سايپا يک هزار خودرو است که متناسب با تيراژ توليد هر خودرو، ميزان پذيرش متناسب خواهد بود.مدير تعميرگاه‌هاي مرکزي سايپايدک در پاسخ به اينکه چگونه با استانداردهاي هر گروه خودروسازي کنار آمديد؟ گفت: با توجه به اينکه هر کدام از شرکت‌هاي سازنده خودرو، استانداردهاي خاص خود را دارد، به همين دليل سعي کرده ايم که استانداردها را به‌صورت استانداردي جامع گردآوري و در تعميرگاه‌هاي مرکزي اجرا کنيم.
تاريخ درج : 2010-05-02
بازگشت


آخرين اخبار

آرشيو اخبار

2013-09
2013-07
2013-06
2013-04
2013-03
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05
2012-04
2012-02
2012-01
2011-12
2011-11
2011-10
2011-08
2011-06
2011-05
2011-04
2011-03
2011-02
2011-01
2010-12
2010-11
2010-10
2010-09
2010-08
2010-07
2010-06
2010-05
2010-04
2010-03
2010-02
2010-01
2009-12
2009-11
2009-10
2009-09
2009-08
2009-07
2009-06
2009-05
2009-04
2009-03
2009-02
2009-01
2008-12
2008-11
2008-10
2008-09
2008-08
2008-07

Copyright © ETTA Group Designed by Ideal group