English
فارسي
     



تحول در خدمات پس از فروش سایپا
پوستین‌دوز، مدیرعامل گروه سایپا در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: با مطالعات انجام شده یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا عدم وحدت مدیریت در این حوزه‌ها بوده که در پلت‌فرم تهیه شده تمامی فعالیت‌های خدماتی گروه سایپا با محوریت سایپا یدک انجام می‌شود.
پوستین‌دوز با بیان اینکه با اجرای این پلت‌فرم تحولی بزرگ در فروش و خدمات پس از فروش و امدادی گروه سایپا ایجاد خواهد شد، گفت: در تهیه این پلت‌فرم، شبکه نمایندگی‌های سایپا و انجمن‌های نمایندگی‌های خدمات پس از فروش سایپا مشارکت داشته‌اند.
عموزاده مدیرعامل سایپا یدک نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر حدود 4 الی 5 میلیون خودرو تولیدی سایپا در کشور تردد می‌کنند که تعریف خدمات جدید و جذب آنها باید یکی از اولویت‌های جدید شرکت امدادخودروسایپا باشد.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد امدادخودرو نشان می‌دهد که با افزایش کیفیت خودرو و قطعات، میزان خدمات امدادی کاهش یافته است، بنابراین امدادخودروسایپا در فضای کسب و کارهای جدید با توجه به ارتباطی که با مشتریان دارد بهتر می‌تواند منشا تحول شود.
تاريخ درج : 2010-06-30
بازگشت


آخرين اخبار

آرشيو اخبار

2013-09
2013-07
2013-06
2013-04
2013-03
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05
2012-04
2012-02
2012-01
2011-12
2011-11
2011-10
2011-08
2011-06
2011-05
2011-04
2011-03
2011-02
2011-01
2010-12
2010-11
2010-10
2010-09
2010-08
2010-07
2010-06
2010-05
2010-04
2010-03
2010-02
2010-01
2009-12
2009-11
2009-10
2009-09
2009-08
2009-07
2009-06
2009-05
2009-04
2009-03
2009-02
2009-01
2008-12
2008-11
2008-10
2008-09
2008-08
2008-07

Copyright © ETTA Group Designed by Ideal group