English
فارسي
     



رضايت نسبي از خدمات پس از فروش

شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران از شركت‌هاي تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طی گزارشی میزان رضایت مصرف‌کنندگان خودروهای سواری و تجاری را نسبی اعلام کرد.
براساس اين گزارش كه براي دومين بار نتايج تحقيق اندازه‌گيري رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش خودروهاي سواري و تجاري كشور اعلام مي‌شود، ميانگين رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش از خودروهاي سواري 639 امتياز و در بخش خودروهاي تجاري 575 امتياز از يک هزار امتياز ممكن بوده است که با توجه به آمار مذکور می‌توان گفت مصرف‌کنندگان از نحوه خدمات‌رسانی خودروسازان رضایت کامل ندارند. بر اساس گزارش منتشر شده دو گروه خودروسازي بزرگ كشور با قرار گرفتن در رده‌هاي مياني جدول ارائه شده امتيازهايي نزديك به ميانگين اعلام شده به دست آورده‌اند، به گونه‌اي كه در بخش خودروهاي سواري ايران‌خودرو در ارزيابي 747 نمايندگي خدمات پس از فروش 637امتياز و سايپا در بررسي 624نمايندگي خود 636 امتياز به دست آورده است.
در بخش خدمات پس از فروش خودروهاي تجاري نيز سايپاديزل با عملكرد 58 نمايندگي خود 590 امتياز وايران خودروديزل در ارزيابي 84 نمايندگي خدمات پس از فروش خود 579 امتياز كسب كرده است.
تاريخ درج : 2010-09-08
بازگشت


آخرين اخبار

آرشيو اخبار

2013-09
2013-07
2013-06
2013-04
2013-03
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05
2012-04
2012-02
2012-01
2011-12
2011-11
2011-10
2011-08
2011-06
2011-05
2011-04
2011-03
2011-02
2011-01
2010-12
2010-11
2010-10
2010-09
2010-08
2010-07
2010-06
2010-05
2010-04
2010-03
2010-02
2010-01
2009-12
2009-11
2009-10
2009-09
2009-08
2009-07
2009-06
2009-05
2009-04
2009-03
2009-02
2009-01
2008-12
2008-11
2008-10
2008-09
2008-08
2008-07

Copyright © ETTA Group Designed by Ideal group