English
فارسي
     



كيفيت خدمات پس از فروش تجاري‌ها افزايش مي‌يابد
رامين سارنگ مديرعامل شركت خدمات فني رنا با بیان این مطلب گفت: اين شركت با تنظيم برنامه‌ها و نظارت بيشتر بر عملكرد شبكه خدمات پس از فروش، تلاش كرده است ضمن رعايت استانداردهاي ابلاغي از سوي دولت، برنامه‌هاي گسترده‌اي را براي دسترسي آسان دارندگان محصولات سايپا ديزل به قطعات و خدمات مطلوب در نقاط مختلف كشور به اجرا درآورد. وي توزيع قطعات يدكي اصلي در بسته بندي رنا با هولوگرام امنيتي را يكي از مهم‌ترين اقدامات اين شركت اعلام و اضافه كرد: اين اقدامات در راستاي ايجاد اطمينان بيشتر براي مصرف كنندگان محصولات سايپاديزل صورت گرفته و در عين حال تلاش شده تا قطعات با كيفيت و مطمئن عرضه شود.
سارنگ با اشاره به تدوين استراتژي اين شركت براي افزايش سهم بازار قطعات يدكي خودروهاي تجاري، گفت: اين شركت با توسعه شبكه نمايندگان به ميزان 70 نماينده و شبكه فروشگاه‌هاي مجاز به 60 فروشگاه، امكان بهره‌گيري از اين خدمات را براي مشتريان خود تسهيل كرده است.
وي خاطر نشان كرد: طي شش ماهه اول سال‌جاري با در نظر گرفتن توزيع جغرافيايي خودروهاي سنگين و پوشش مناطق پر تردد، نسبت به افتتاح 8 نمايندگي اقدام كرده كه همين تعداد نيز در شش ماه دوم سال‌جاري افتتاح مي‌شود.
تاريخ درج : 2010-11-29
بازگشت


آخرين اخبار

آرشيو اخبار

2013-09
2013-07
2013-06
2013-04
2013-03
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05
2012-04
2012-02
2012-01
2011-12
2011-11
2011-10
2011-08
2011-06
2011-05
2011-04
2011-03
2011-02
2011-01
2010-12
2010-11
2010-10
2010-09
2010-08
2010-07
2010-06
2010-05
2010-04
2010-03
2010-02
2010-01
2009-12
2009-11
2009-10
2009-09
2009-08
2009-07
2009-06
2009-05
2009-04
2009-03
2009-02
2009-01
2008-12
2008-11
2008-10
2008-09
2008-08
2008-07

Copyright © ETTA Group Designed by Ideal group