محمدرضا بابايي تاكيد كرد: با كار كارشناسي شده و نشستهاي تخصصي كه با واحدهاي فروش، شبكه و تحقيقات بازار و كارگروهي كه در اين خصوص در شركت ايجاد شده، براي دستيابي به 60 درصد بازار قطعات يدكي ايران خودرو در سال آينده برنامه جدي و مدوني داريم. وي خاطرنشان كرد: در اين راستا بسترهاي لازم براي شناسايي و پايش بازار ايجاد و تمامي چالشها و فرصتهاي پيش رو را مد نظر قرار دادهايم؛ حتي با توجه به چنين هدفگذاري بزرگي برنامهريزيهاي لازم براي تامين بازار قطعات يدكي سال 1390 را ديدهايم تا مشكلي براي تامين شبكه نداشته باشيم. مديرعامل ايساكو با اشاره به محدوديتهاي اقتصادي مطرح شده در ورود قطعات يدكي يادآور شد: هرچند برخي تحريمها كار را براي تعامل مستقيم با مشكلاتي مواجه ميكند، اما با توجه به انعطاف پذيري كه در حوزه تامين ديدهايم و منابع مطمئن و مختلفي كه براي ورود قطعات مورد نياز از خارج داريم، مشكلي براي تامين چنين قطعاتي وجود ندارد. |