حسن عموزاده مديرعامل اين شركت با اعلام اين خبر گفت: ارتقاي 100 درصدي در بين نمايندگيهاي داراي رتبه 4 يا فاقد رتبه كه در نتيجه بيش از 20درصد آنها به رتبه 2 و 40 درصد به رتبه 3 رسيدهاند، حاصل تلاش مستمر در اين سازمان بوده كه با اجراي پروژه ارتقاي نمايندگيها توسط كارشناسان مديريت امور نمايندگيها و مناطق شركت سايپايدك، اجراي دورههاي فشرده آموزشي توسط مديريت آموزش و همچنين ارائه تسهيلات لازم جهت تامين تجهيزات به انجام رسيده است.وي افزود: تعداد كمي از نمايندگيها بدون تغيير باقي ماندند كه طبق ضوابط آئيننامه ارتقاي كيفيت خدمات پس از فروش صنعت خودرو، اين نمايندگيها لغو امتياز و از سيستم خدمات فروش و پس از فروش شركت سايپا سايدك حذف شدند.
|