English
فارسي
     



ايران دومین بازار بزرگ پژو
معاون بخش بين‌الملل شركت پژوي فرانسه اعلام كرد ميزان فروش اين شركت در بازار ايران از 365 هزار دستگاه در سال 2009 به بيش از 467 هزار دستگاه در سال 2010 افزايش يافته است.

ژان فيليپ ايمپاراتو در مصاحبه با روزنامه تريبون چاپ پاريس تصريح كرد ايران سال گذشته پس از فرانسه دومين بازار بزرگ شركت پژو سيتروئن بوده است. شركت پژو قصد دارد در سال 2011 بيش از 500 هزار دستگاه خودرو در بازار ايران به فروش رساند.
شركت خودروسازي ايران خودرو شريك اصلي پژو سيتروئن در ايران به شمار مي‌رود. در واقع شركت پژو سيتروئن جايگزين شركت كرايسلر آمريكا براي مشاركت با شركت ايران خودرو شده است.
اين شركت آمريكايي تا سال 1978 ميلادي با مشاركت ايران خودرو اقدام به توليد خودرو مي‌كرد. براساس اين گزارش شركت پژو به تدريج محصولات خود مثل پژو 206 و پژو 405 را جايگزين پيكان كرده است. حدود 60 تا 80 درصد توليد پژو 206 بسته به مدل آن در داخل ايران توليد مي‌شود.

تاريخ درج : 2011-03-09
بازگشت


آخرين اخبار

آرشيو اخبار

2013-09
2013-07
2013-06
2013-04
2013-03
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05
2012-04
2012-02
2012-01
2011-12
2011-11
2011-10
2011-08
2011-06
2011-05
2011-04
2011-03
2011-02
2011-01
2010-12
2010-11
2010-10
2010-09
2010-08
2010-07
2010-06
2010-05
2010-04
2010-03
2010-02
2010-01
2009-12
2009-11
2009-10
2009-09
2009-08
2009-07
2009-06
2009-05
2009-04
2009-03
2009-02
2009-01
2008-12
2008-11
2008-10
2008-09
2008-08
2008-07

Copyright © ETTA Group Designed by Ideal group