English
فارسي
     



كمبود قطعات يدكي خودرو
يكي از مسائل مورد توجه در قانون ارتقاي كيفيت خودرو، رشد خدمات پس از فروش خودروهاي داخلي است، بر همين اساس نيز مديران شركت‌هاي خودروساز موظف به بهبود خدمات‌رساني به مشتريان خود شدند. اين در حالي است كه هم‌اكنون نمايندگي بعضي از شركت‌هاي خودروساز در تامين برخي قطعات با مشكل روبه‌رو هستند و اين مساله تاخيرهايي را در تحويل خودروهاي دچار نقص فني به مشتريان ايجاد كرده است. در همين حال مدير يكي از نمايندگي‌هاي سايپا مي‌گويد: در حال حاضر براي تامين برخي از قطعات يدكي توليد داخل به ويژه قطعات پرايد با مشكل روبه‌رو هستيم كه اين موضوع را چندين بار به مديران مربوطه اعلام كرده‌ايم ولي اتفاقي نيفتاده است. وي ادامه مي‌دهد: شيشه، گيربكس، دينام، لنت ترمز، كمك فنر، ... از جمله قطعاتي است كه در حال حاضر براي تامين آنها با كمبود روبه‌رو هستيم. وي مي‌گويد: علاوه بر اين قطعات اصلي، تامين برخي قطعات يدكي غير اصلي مانند برف پاك كن تندر 90 نيز با مشكل روبه‌رو است. مدير يكي از نمايندگي‌هاي شركت ايران خودرو نیز در خصوص مشكل كمبود قطعه در تعمير خودروها مي‌گويد: در حال حاضر در تامين برخي قطعات مانند سپر پژو پارس مشكلاتي وجود دارد.وي تصريح مي‌كند: در تامين قطعات سوزوكي گراند ويتارا و پژو 407 نيز مشكلاتي وجود دارد كه دليل آن، تيراژ پايين توليد و عدم صرفه اقتصادي براي نمايندگي شركت‌هاي خودروساز در خريد قطعات اين خودروها است.
تاريخ درج : 2011-05-14
بازگشت


آخرين اخبار

آرشيو اخبار

2013-09
2013-07
2013-06
2013-04
2013-03
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05
2012-04
2012-02
2012-01
2011-12
2011-11
2011-10
2011-08
2011-06
2011-05
2011-04
2011-03
2011-02
2011-01
2010-12
2010-11
2010-10
2010-09
2010-08
2010-07
2010-06
2010-05
2010-04
2010-03
2010-02
2010-01
2009-12
2009-11
2009-10
2009-09
2009-08
2009-07
2009-06
2009-05
2009-04
2009-03
2009-02
2009-01
2008-12
2008-11
2008-10
2008-09
2008-08
2008-07

Copyright © ETTA Group Designed by Ideal group