English
فارسي
     



غضنفری: خودرو غير صادراتي نمي‌خواهيم
وی در این زمینه عنوان کرده که «ما نمي‌گوييم خودرو نمي‌خواهيم. ما خودرويي نمي‌خواهيم كه نتوانيم آن‌را صادر كنيم. ما خودرويي نمي‌خواهيم كه ديگران سوارش نمي‌شوند و قابل رقابت نيست. ما خودرويي نمي‌خواهيم كه براي مشتري داخلي و خارجي جذاب نباشد. ما خودرو مي‌خواهيم و واقعا هم در اين صنعت پتانسيل داريم؛ اما آن خودرويي ماندگار است كه در خارج از مرزها بتواند با تويوتا، خودروسازان كره‌اي يا آلماني رقابت كند. نگاه مديران ما از توليد خودرو بايد اين‌طور باشد. وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین ضمن انتقاد از مدیران شرکت‌های خودرو ساز تاکید کرد که «مديران ما نباید فقط بگويند كه 5/1 ميليون دستگاه خودرو در سال توليد و نياز داخلي را تامين كرده‌اند و سپس نتيجه بگيرند كه خودروسازان خوبي هستند. طبق اين تئوري اين نتيجه‌گيري غلط است، چون فقط هدف مياني ارضا شده و هدف نهايي يعني صادرات موفق نبوده است. اگر ماندگاري در بازارهاي جهاني را هدف‌گذاري نكنيم، شركت‌هاي خارجي حتي در بازار داخلي نيز محصولات ما را شكست مي‌دهند.» وی در ادامه عنوان کرد که حجم بالاي توليد، امروزه در دنيا كار ساده‌اي شده و اغلب شركت‌ها با توليد انبوه قيمت خود را پايين مي‌آورند، این در حالی است که مصرف‌كننده بايد بتواند كالاي ارزان و كيفي را در اختيار داشته باشد،حال اين كالا مي‌خواهد خودرو باشد يا هر كالاي ديگري. مطالبه هميشگي مصرف‌كننده خودرو ايراني بهبود كيفيت بوده است. مصرف‌كننده ايراني احساس مي‌كند به اندازه پولي كه براي خريد خودرو پرداخته، كيفيت دريافت نكرده است.
تاريخ درج : 2011-10-18
بازگشت


آخرين اخبار

آرشيو اخبار

2013-09
2013-07
2013-06
2013-04
2013-03
2013-01
2012-12
2012-11
2012-10
2012-09
2012-08
2012-07
2012-06
2012-05
2012-04
2012-02
2012-01
2011-12
2011-11
2011-10
2011-08
2011-06
2011-05
2011-04
2011-03
2011-02
2011-01
2010-12
2010-11
2010-10
2010-09
2010-08
2010-07
2010-06
2010-05
2010-04
2010-03
2010-02
2010-01
2009-12
2009-11
2009-10
2009-09
2009-08
2009-07
2009-06
2009-05
2009-04
2009-03
2009-02
2009-01
2008-12
2008-11
2008-10
2008-09
2008-08
2008-07

Copyright © ETTA Group Designed by Ideal group